گروه خودروسازی بی ام و در آلمان به تازگی اپلیکیشن موبایلی جدیدی را در اختیار خودروهای این برند قرار داده تا بتوانند از راه دور به سرویس و تعمیر خودروی خود بپردازند.

 

گروه خودروسازی بی ام و آلمان به تازگی خدمت و سرویس جدیدی را برای مشتریان و صاحبان خودروهای برندهای مینی و بی ام و معرفی کرده است که به واسطه آن می توانند از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مجاز تعمیر و نمایندگیهای معتبر خودروی خود را مورد سرویس و تعمیر قرار دهند.

 

صاحبان خودروهای برند آلمانی بی ام و و مینی قادر خواهند بود با دانلود اپلیکیشن اینترنتی مربوطه از پلتفرم گاه‌های آنلاین موبایلی و نصب آن بر روی گوشیهای هوشمند خود، از راه دور به سرویس و تعمیر خودروی خود بپردازند.

 

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این سرویس هم زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف که بسیاری از مشاغل را به سمت و سوی دورکاری و اینترنتی هدایت کرده است، بدون شک از استقبال بینظیری از سوی کاربران و صاحبان خودروهای مذکور روبرو خواهد شد.

 

این اپلیکیشن موبایلی که i-Service نام دارد، از سوی گروه خودروسازی بی ام و در آلمان توسعه داده شده و در اختیار صاحبان خودروهای برندهای زیرمجموعه آن قرار داده شده است.

 

بر اساس گزارش وب سایت soyacincau، کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن، به تاریخچه سایر تعمیرات و سرویسهای پیشین خودروی خود نیز دسترسی پیدا کنند و تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ و سرویس های آتی را نیز ردیابی و مشاهده کنند.

 

13.jpg

سرویس ,تعمیر ,خودروهای ,خودروی ,صاحبان ,آلمان ,صاحبان خودروهای ,خودروهای برندهای ,تعمیر خودروی ,قرار داده ,اپلیکیشن موبایلی ,صاحبان خودروهای ب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرمايه گذار برنامه ریزی و مشاوره کنکور 99 باسکول ، لودسل ، ویفیدر بلت فیدر اشپزی سایت های کسب در آمد سورنا دریافت فیلم و سریال شهدای کرمانشاه و تیپ نبی اکرم ص پی ام سی فیلم